Competitie U18/U20
Zondag 19 april was de eerste competitiewedstrijd voor de teams van de U18/U20 in Wijchen. Mooi weer, maar wel een straf windje soms. Voor het eerst in lange tijd was er een compleet mannenteam vanwege de belangeloze inzet van een junior U16. Het mannenteam haalde de eerste plaats bij de 4x400m estafette (Loek, Rick, Detmar en Guus) met de tijd van 3:34,60 (653 pnt). Het was een spannende race (zie het filmpje op instagram..). Detmar was als snelste op de 800m geplaatst en was op de dag zelf ook de snelste (1:59,51, 765 pnt). Guus werd 3e op de 400m horden in 1:03,41 (614 pnt), terwijl, dat is echt wel even iets anders dan een normale 400m. Ook de andere resultaten van de mannen (waaronder Rijk en Gerwin) waren over het algemeen boven de 400 punten, daarmee eindigden ze als 10e in Wijchen en 47ste van Nederland.
De vrouwen hadden net tekort voor een estafetteteam, maar konden daardoor wel alle andere onderdelen invullen. Elise werd 4e op de 200m (27,30, 662 pnt), en ook Raisa haalde knap over de 600 punten voor de 400m horden (1:12,30, 6e). Beide haalden ook meer dan 600 punten op respectievelijk hoog en hinkstapspringen. Het hele team (ook Anke, Indy en Hanne) haalden vrijwel allemaal mooie resultaten rond de 400 punten, waardoor ze als 12e eindigden in Wijchen en 77ste van Nederland.