Uitslagen Try-Out Games

Uitslagen Try-Out Games

Het weekend van 13 en 14 december stond in het teken van de ‘Testspelen’ in het Omnisport in Apendoorn. Stichting Indoor Atletiek organiseert deze testwedstrijd voor atleten. Het is een populaire wedstrijd. Als je bij het openen van de inschrijving om 8 uur ’s ochtends 1 seconde twijfelt/het systeem even vastloopt, ben je zomaar als 5e reserve ingeschreven.

Elke was op zaterdag de enige Palleet. De U12 liep als U14 mee, en werd onder andere 15e op de 600m met 1:56,26 en 16e op de 1000m met 3:39,77. Hele mooie tijden dus voor een bijna junior! 

Op zondag begonnen de kogelstoters Elisabeth (U20), Tygo en Bjorn (senioren). De mannen stoten rond de 11 m, Tygo 10,97 (5) en Bjorn 11,05 (4). Elisabeth kwam er niet lekker in, en wist de kogel niet goed te raken (volgens eigen zeggen), maar toch nog 8,32. Zij liep ook nog de 60m in 8,61 s (PR).

Guus en Rick (U18) liepen beiden de 400m. Guus was zeer tevreden met een tijd onder de 53s (52,99). Hij was daarmee 4e van de U18. Rick liep in een hele snelle serie en ging langzaam dood, maar toch een PR (57,44). Guus liep vervolgens ook nog de 200m in 24,57. 

Paul sprong, tussen de hordenlopers door, een nette 1,50m hoog (3e van zijn leeftijdscategorie). De 60m ging in 8,45s. Elise (U18) stond per ongeluk bij de U20 ingeschreven (maar ja, je moet inschrijven in 1 s). Zij droomde van een clubrecord op de 200m indoor, maar helaas liep ze haar outdoor-PR nu niet (27,33). Ze werd daarmee wel 6e bij de U20. De 60 m horden ging in 9,89 (10e).

Detmar (U18) kreeg pas vrijdagavond laat te horen dat hij mocht lopen (hij was die 5e reserve). Ondanks de start met 2 personen per (smalle) baan, liep hij in een mooie race 1:59,28 (PR, 1e). Geslaagde test dus.

Uitslag U14&U16

Uitslag U18, U20, senioren en masters