Auteur: Welmoed Soepboer

De ‘eerste’ volwassentraining is alweer geweest

Op 11 mei 2020 heeft de HIIT-groep de spits afgebeten. 12 deelnemers deden burpees, hurkzitten, scharen en allerlei andere ingewikkelde oefeningen. En dat allemaal op een eigen matje en met ruime afstand tussen de atleten. Het was in ieder geval

Bingo!

Maria heeft als enige de Bingokaart van trainer Erwin ingeleverd. En wat voor een. Supergoed gedaan!

Loopblog 10 mei

Van de week heb ik nog een paar keer op het blog van de club gekeken. Het lijkt wel of ik de enige langeafstandloper ben. Ik had gehoopt dat ook anderen hun ervaringen zouden delen. Graag had ik gelezen hoe

Update hervatting jeugdtrainingen

Er wordt door de trainerscoördinatoren en jeugdtrainers op dit moment gewerkt aan een protocol voor de trainingen van pupillen en junioren. Jeugd t/m 12 jaar mag weer buiten gaan trainen zonder dat er 1,5 meter afstand gehouden hoeft te worden,

Rijke bananenkeek

Dit recept is heeft Joop Ernst via een leerling gekregen, waarvan de moeder uit Singapore kwam. Hij hoopt op veel reacties! Het oorspronkelijke recept was in Engels, de redactie heeft het vertaald voor deze blog. Ingrediënten 250 g boter 225

Weer jeugdatletiek?

Weer jeugdatletiek? Heel goed nieuws: vandaag adviseert het OMT aan de regering dat vanaf 28 april kinderen tot 12 jaar weer in groepsverband mogen sporten waarbij de 1,5 meter regel niet aangehouden hoeft te worden, en dat kinderen tussen de

Loopblog Joop Ernst #5

Loopblog Joop Ernst #5   Dinsdag 7 april heb ik eerst mijn barefooters aangetrokken en ben rond half drie de deur uit gegaan voor een training van 8 minuten hardlopen met evenveel tijd wandelen als pauze. Daarna heb ik mijn

Puzzelen maar!

Puzzelen maar! Let op, er zit minstens 1 instinker in.. Het antwoord kun je sturen naar wak@pallas67.nl, of insturen via Pallasfacebook.

Pupillentraining #4: Atletiekbingo

 Pupillentraining #4: Atletiekbingo Erwin heeft weer een mooie training bedacht. Met een atletiekbingo! Zo speel je de atletiekbingo: Print de bingokaart (download hier de pdf) Maak een foto van elke activiteit of oefening die je uitvoert Plak de foto’s (digitaal

HIIT #3

HIIT #3 Klik op de foto en zie de training voor de week van 13 april. 7x 4 minuten afzien!